כל מאמר צריך להיות כתוב היטב, מרתק, ואינפורמטיבי. אם זה בכלל אפשרי, זה צריך להציג זווית חדשה על נושא מסוים, לספק הרגשה טובה בהתחלה, כך שהגולשים ירצו לקרוא עוד, ושיכיל מידע שהוא בדרך כלשהי חשובה לקוראים שלך. זה צריך להיות שימושי, משעשע, או בדרך אחרת בעל ערך.
מאמר כתוב היטב עם תוכן טוב ימשוך יותר תנועה, מה שאומר שקוראים אכן מבקרים באתר שלך. זה יהפוך אותו לאטרקטיבי יותר למשווקי קישור (אנשים המקשרים את האתרים שלהם לשלך) ולהגדיל את הסיכוי של מפרסמים שרוצים להשתמש בדף שלך לפרסומות שלהם.
ערוך רשימה של ביטויי מפתח ומילות מפתח למאמר שלך. אלה חשובים למוציא לאור שלך ושיכלל במטה של הדף, שהוא חלק מקוד ה-HTML.
ביטויים ומילות מפתח עיקריים הם מילים, או שילוב של מילים, שאנשים ישתמשו כדי לחפש מידע על הנושא עליו אתה כותב. לדוגמה, ביטויי מפתח למאמר על ההעברה יכולים להיות "אריזה ומשלוח" או "העמסת משאית הובלה," ואילו מילות מפתח יכולים להיות "נעו", "העתקה" או "העברת".
ביטויים ומילות המפתח מרכזיים רשומים על ידי "עכבישים", מה שנקרא שהם סקריפטים שמנועי חיפוש שולחים לכל דף באינטרנט. העכבישים האלה זוחלים על פני דפי אינטרנט ואתרי אינטרנט, ולנתח אותם לתוכן ואיכות של תוכן. אחת הדרכים שהם עושים את זה הוא לרשום את מילות מפתח וביטויי מפתח כדי לקבוע את הנושא של דף, אבל הם גם מגלים לעתים קרובות איך משמש כל מילה או ביטוי מפתח, בין אם דף הוא נכון מבחינה דקדוקית, ואילו סוגים של תעבורה נכנסת ואילו קישורים יוצאים משם. קישורים הינם קישורים לדפים אחרים או להיפך, כי הם איכשהו רלוונטיים לנושא שלך. לוודא שזה נכון מבחינה דקדוקית ולא מכיל שגיאות כתיב, תן כותרת למאמר שלך. יש לשבור אותו לתוך פסקאות קצרות עם כותרות משנה. השתמש במילות מפתח החשובות ביותר וביטויי מפתח כבר במאמר ככל האפשר, רצוי במשפט הראשון, ולכל הפחות בפסקה הראשונה. לא לעשות שימוש יתר במילות מפתח או ביטויי מפתח. לפזר אותם באופן טבעי לאורך כל הטקסט בקצב הטבעי של קריאת המאמר. צפיפות מילות המפתח המומלצת היא 1-3% כולל את מילות מפתח החשובות ביותר וביטויי מפתח בכותרות ובכותרות משנה, שיהיו בכתב נטוי או מודגש.